Thursday, December 29, 2011

Farewell 2011, Welcome 2012

Pada saat ak menulis di sini, waktu menunjukkn 1.59am, 29 Disember, 2011. Hanya tinggal beberapa hari saja lagi sebelum kita melangkah ke tahun baru. Tahun dimana bermulalah azam baru, hala tuju baru, misi, moto, semunya baru. Hahaha dan ak sendiri akan tergelak. Moto, azam, misi tahun 2011 ak masih tidak tercapai. Apa akan terjadi dengan 2012? Adakah akan ada persamaan atau sekadar angan2 saja?


https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEihtr0XY27L4bqmdolo6w7rVqmfboodpybufwAUDo9WoLQnxhK2F6sB20FGAnce7V0lKr2bfBSELKwjnJS21qh7aNLeQqggSZ9uiOAAPzs5mdcDXp0u33BL953UCjGC3KXLi7OzbLN6s_E/s1600/A_litte_Scenery_by_Code_Scythe.jpg

Seperti tahun sebelum, ak akan bercerita. Apa yang berlaku sepanjang 2011. Just a summary of what happened. Dan seperti sebelumnya, entry ini hanyalah utk ak ingatkan semula diri aku, ape yang ak belajar, apa yang patut ak belajar dan ape yang patut di perbetulkan. Aku akan membaca semula, suatu hari nanti.




Unfortunately, tiada yang terlalu menarik sepanjang 2011. Jikalau bercakap mengenai my event organizer life, yes it a lil bit hectic. Aku begitu aktif dengan event sana sini. Alhamdulilah, ak dapat buat event "longest dance marathon" dan juga menjadi advisor for "festari 2011"

Disitu ak belajar akan kelemahan ak, kelemahan dimana, sekarang ak belajar untuk mengubah. Mengubah siapa diri aku dahulu. Untuk kebaikan. Aku nampak keburukan aku, dari pandangan orang lain. Percayalah, it's not easy to learn about your own mistake from someone eyes. It's really hurt more then u can ever imagine. Tapi itulah yg sebaiknya.


Pasal kehidupan cinta, ahaha... yes.. im still single but not really available. Masih tidak bersedia untuk berkomitmen dengan seseorang. Hati yang kaku susah untuk dilembutkan seperti biasa. Aku memang kenal seseorang, tapi dia hanya peneman. Ada, adalah, takde, ape boleh buat.

http://fc05.deviantart.net/fs70/f/2011/117/6/1/where__s_hope____by_igngrez-d3f23tb.jpg

Aku masih sayangkan dia. i really do. Terlalu susah untuk aku lupakan seseorang yang ak sayang. Alhamdulillah, i learned to forgive... and to forget. Alhamdulillah, ak semakin pulih dari penyakit dendam. Aku masih mengharap dan sentiasa mengharap. Aku nak dia tau, betapa hati aku sakit. Biarlah. Mungkin satu hari nanti ak boleh bacer entry ni balik and ketawa and pikir betapa sillynya ak. haha



Aku taknak janjikan apa2 untuk 2012. Aku hanya mengharapkan yang terbaik.

Farewell 2011... may you rest silently.... in my mind.

*Just another story of mine.

No comments: