Saturday, February 5, 2011

Summary of 2010, welcoming 2011

Mungkin agak lewat untuk buat entry ni, tapi ak rasa, takda lah lewat sangat. Baru 5 febuari. Masih lagi awal tahun. ak masih lagi di alam 20.

[taknak ngaku 21. wawawawa]

Macam tahun2 lepas, ak akan wat summary mengenai apa yang berlaku tahun sebelumnya. And sekarang adalah waktu untuk ak buat summary for 2010. Untuk apa? hanya sebagai peringatan buat ak, memori and as sumthing that i will read again, another year.

Hendak dijadikan cerita. 2010 bukan tahun yang terbaik dar segi perhubungan aku dengan manusia. Aku kehilangan 2 orang yang aku sayang. Not dead but just.... gone. Huhuhu. Tak senang nak menerima tapi ak ambik itu sebagai satu pengalaman. Love is beautifull, but it can be beautiFOOL, so beware of it.

Dulu ak percayakan seseeorang, terlalu mengharap walaupun hati aku sakit. Sampai 1 masa, aku dah tk boleh terima, dan sekarang, aku, single and available. Hehehe

Study and working part, not tht good either. Tahun ni aku president SAKTI, Stage art of traditional dance group. Terlalu bz dengan event dan rancangan2 sampai agak terlupa akan study dan kejer. Kat situ juga, ak belajar perkara baru. Its been a hard time for me and from there, i learn something.

Aku akan cuba buat yang terbaik untuk 2011. Im 21 already, it's really a time to change. Sometime... there's a thing best been forgotten.

Farewell 2010. Welcome 2011.

*Berubah demi mencari kehidupan yang lebih baik.

No comments: