Tuesday, August 19, 2008

Sakti.. huh....??

Heh adakah aku akn bercakap tentang persatuan bomoh2 sedunia? Hahaha tkder arrr. Biler officialnya aku kat mmu nih, aku pon gatal2 tgn la mencari club2 yg agak best kat MMU nih. Well banyak jugak yg best smpai aku agak arr masuk smpai 8. Wakakaka tp malangnya ak tk nk aktif plak. Heh, kebetulan aku agak mencari2 [haa nih permulaan citer yek] persatuan tarian melayu, so cari punya cari terjumpa la booth SAKTI. Mula2 mcm ragu jugak sbb tkder org 1nya n then mcm mistikk.. Wakaka Tp akhirnya aku beranikn diri g la jugak. Disitulah perkenalan ak dengan kak anis n yoi..

Ini kak anis, my senior, n sebelahnya adalah Din, bdak FIT yg aku baru kenal maser grandDiner ConvoFest.

Yoi~! aku tkder gambo ko la.. Sowi.. Wakaka nnt aku ambik banyak2 yek guner Kak anis nyer cam. Kak anis, pinjam cam yek. Hahaha

[mesti kak anis tgh sowokkn dier nyer cam.. ngeee]




Dari situ aku mula kenal orang2 kuat SAKTI yg semuanya adalah senior aku. Maser AGM SAKTI, time tuh baru aku kenal kebanyaknya walaupun nama tk hingat2 ag. So kenal la ngan kak aireen <-- our president, kak dy, kak dya, syera, kem, yoi n len2 yg aku tk remember ag nama diorang. Sowi2, aku mmg agak lembab dlm mengingat.. Hehehe..

Nih maser tgh practise menari zapin. Hoho tp maser nih dh habis da so mcm giler2 ckit nk bergambar. Both of them are my senior. Nk kenal? tklehhh.... Wakakaka





Agak seronok ar berkawan ngan diorang nih. Ingat nk citer sensowng tp aku mcm tk kenal sgt ag diorang so nothing much to say, but 4 sure i will introduce them to u oneday. Or maybe u can join us in Sakti. :D





Haa tgk kan aku dh cakap diorang nih mmg best n giler. Wakaka so aku mcm suko sbb aku pon dok set2 depe jugok [haish kecek kelate aku]

Ado ag Gambo, tokse riso

















Nok ag?






Haaaa nih kak irene, officially the president of Sakti. Ngeee.. Peace kak irene. Comei dio dale gmbo, kat luor lagi le.. Hehe

[p/s get well soon, huhu]











Ado ag...


Agk suka dengan gambar diatas :p K ar tht all. Apa2 aku update ag :D



Siapakah lagi yang akan memelihara kelembutan budaya sekiranya bukan melayu sendiri

4 comments:

xxfanaxx said...

kawan ko sumer pompuan eh?
laki xde ke?
agak2 ar nk tayang member ponnn!!
ngahahahaahahahahha

Tashu Faiz said...

Sap --> ahaha, dah tkder sekor laki pon nk join Sakti nih. Tensen jap ak. Agagag..

ader la 2 3 org mcm yoi, adika, tp ari tu diorang tk g.. ngeeeeee

Unknown said...

http://tashupaez.blogspot.com/ is your personal blog, where is your blog entry for Computer Graphics 1 class?

Tashu Faiz said...

sorry mem... i do have it.. u can check it at my profile.. :D